Mikropivovar Trumf

Dříve bylo součástí posezení nad pivem i hraní mariáše. Tuto zašlou tradici jsem chtěla znovu oživit v konceptu vizuálního stylu mikropivovaru Trumf. Chtěla jsem porušit běžný geometrický styl ilustrací na hracích kartách a místo toho jim dát novou tvář – jsou proto plné oblých organických tvarů. 

fotografie: Jiří Dvořák, Kateřina Nováčková, Lucie Hyšková 



Hydroplant

Hydroplant je malé květinářství zabývající se pěstování rostlin pomocí hydroponie. Zároveň se snaží o osvětu tohoto stylu pěstování mezi běžné hobby-pěstitele.  

Jelikož je hydroponie ekologičtější způsob pěstování, beru na tento aspekt ohledy také ve vizuálním stylu. Použila jsem proto výhradně recyklované a recyklovatelné materiály. Celkový firemní styl jsem řešila v rámci úsporného, přehledného a vizuálně čistého grafického designu.

fotografie: Jiří Dvořák 


Zimní sklizeň 

Návrh pro výstavu klauzurních prací studentů Fakulty umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Při navrhování vizuálního stylu Zimní sklizně jsem pracovala s konceptem fantaskního ovoce, jakožto metaforou pro různorodost klauzurních prací. Kreslení červíci pak symbolizují nervozitu a stres doprovázející studenty během klauzurního období.


Kultura.digital

Vítězný návrh logotypu pro digitální platformu Kultura.digital. Tato platforma má za cíl propojení současného umění a kultury v německo-českém pohraničí. 


Jiráskův Hronov

Vizuální styl festivalu amatérského divadla Jiráskův Hronov jsem chtěla udělat oproti předešlým ročníkům graficky čistý a minimalistický. Logo vychází z kombinace počátečních písmen názvu festivalu. Barva vizuálního stylu pak vychází ze znaku města Hronov, kde se tato kulturní událost každoročně koná.